Η εταιρεία μας ιδρύθηκε το 1992 από τον Κωνσταντίνο Τσακίρη και λειτούργησε έως το Μάρτιο του 1999 ως ατομική επιχείρηση και με τον διακριτικό τίτλο «ΙDP EXPRESS». Τον Απρίλιο του 1999 μετατράπηκε σε ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία < ΑΪ-ΝΤΙ-ΠΙ ΕΞΠΡΕΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΔΕΜΑΤΩΝ> και με διακριτικό τίτλο «IDP EXPRESS». Ή έδρα της εταιρείας στεγάζεται σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στην οδό Μπιζανίου 3 στην Πυλαία Θεσσαλονίκης, ανήκει στην φορολογική αρμοδιότητα της Δ.Ο.Υ ΦΑΕ Θεσ/νικης , με ΑΦΜ : 099356632 ,είναι εγγεγραμμένη στο Μητρώο Ανωνύμων Εταιρειών με ΜΑΕ : 42787/62/Β99121 και στο Γενικό εμπορικό Μητρώο με αριθμό Γ.Ε.ΜΗ : 42127506000. Έχει Γενική Άδεια Ταχυδρομικών Υπηρεσιών με αριθμό μητρώου 99-145 της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ).
O σκοπός της εταιρείας σύμφωνα με το άρθρο 3 του καταστατικού της είναι :
1. Η ταχυμεταφορά δεμάτων, εγγράφων και εμπορευμάτων στο εσωτερικό της χώρας και στο εξωτερικό.
2. Η αερομεταφορά εμπορευμάτων, δεμάτων και εγγράφων τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό.
3. Οι οδικές, ναυτιλιακές και σιδηροδρομικές μεταφορές εμπορευμάτων, δεμάτων και εγγράφων στο εσωτερικό της χώρας και στο εξωτερικό.
4. ΄Αλλες χερσαίες μεταφορές επιβατών (υπηρεσίες ενοικίασης επιβατηγών αυτοκινήτων με οδηγό, υπηρεσίες μεταφοράς μαθητών με λεωφορεία, υπηρεσίες μεταφοράς μαθητών με άλλα μεταφορικά μέσα ,υπηρεσίες ενοικίασης επιβατηγών αυτοκινήτων με οδηγό μη ιδιοκτήτη ,υπηρεσίες οδικής μεταφοράς επιβατών για περιήγηση σε αξιοθέατα),
5. Οδικές μεταφορές εμπορευμάτων και υπηρεσίες μετακόμισης (υπηρεσίες οδικής μεταφοράς εμπορευμάτων με οχήματα ψυγεία ,υπηρεσίες οδικών μεταφορών επιστολών και δεμάτων ,υπηρεσίες μετακόμισης για νοικοκυριά ,υπηρεσίες μεταφοράς οικοσκευών ,άλλες υπηρεσίες μετακόμισης ),
6. Άλλες υπηρεσίες υποστηρικτικές των μεταφορών,
7. Άλλες υπηρεσίες αποθήκευσης.
8. Η ίδρυση και λειτουργία γραφείων ταξιδιών στο εσωτερικό και εξωτερικό.
9. Η εμπορία, εισαγωγή και εξαγωγή αναλωσίμων υλικών ηλεκτρονικών υπολογιστών και ειδών γραφείου.
10. Η συμμετοχή σε παρεμφερείς εμπορικές επιχειρήσεις που υπάρχουν ή θα ιδρυθούν στο μέλλον.
11. Η αντιπροσώπευση, η συνεργασία ή συγχώνευση με ημεδαπές ή αλλοδαπές εμπορικές επιχειρήσεις που έχουν τον ίδιο ή παρεμφερή σκοπό.
Η εταιρεία δημοσιεύει τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις της στην ιστοσελίδα www.idpisol.eu
Για την υλοποίηση του σκοπού της η εταιρεία μας απασχολεί 35 εργαζόμενους και χρησιμοποιεί τα παρακάτω ιδιόκτητα μεταφορικά : 6 Ι.Χ.Ε αυτοκίνητα , 2 Ι.Χ.Ε οκταθέσια πολλαπλής χρήσης αυτοκίνητα , 12 Ι..Χ.Φ αυτοκίνητα και 8 δίτροχα μηχανάκια.
Για την υποστήριξη των ταχυδρομικών υπηρεσιών απασχολούνται 8 έως 10 άτομα. 5 έως 7 διανομείς και 3 λοιπό προσωπικό.
Υπάρχει 1 κατάστημα (το κεντρικό ) που λειτουργεί ως κέντρο διαλογής και 1 υποκ/μα (κατάστημα ταχυμεταφορών).
Η IDP EXPRESS παρέχει υπηρεσίες ταχυμεταφορών για αποστολές εσωτερικού καθώς και αποστολές εξωτερικού. Τις αποστολές εσωτερικού που αφορούν τον νομό Θεσσαλονίκης της καλύπτει με τα δικά της μέσα ,τις αποστολές για την υπόλοιπη Ελλάδα της καλύπτει με την συνεργασία της ACS . Τις αποστολές του εξωτερικού τις διεκπεραιώνει με συνεργασία με την DHL και UPS και για την Γερμανία με την IDP EXPRESS TRANSPORT GMBH.
Η IDP EXPRESS προσφέρει υπηρεσίες εσωτερικού εντός πόλης και επίσης σε όλη την Ελλάδα σε συνεργασία με την ACS.
Υπηρεσίες Express – Επόμενη Ημέρα:
1. Υπηρεσία Door To Door: Η παραλαβή γίνεται συνήθως από την διεύθυνση του αποστολέα και η παράδοση γίνεται στην διεύθυνση του παραλήπτη.
2. Υπηρεσίες με συσκευασία : Αφορά τον συνδυασμό της βασικής υπηρεσίας Express με ειδική προκαθορισμένη συσκευασία.
3. Υπηρεσίες Express – Αυθημερόν : η παραλαβή γίνεται συνήθως από την διεύθυνση του αποστολέα και η παράδοση γίνεται στην διεύθυνση του παραλήπτη.
Επίσης η IDP EXPRESS παρέχει και πρόσθετες υπηρεσίες κατόπιν συνεννόησης οι οποίες αναλυτικά αναφέρονται παρακάτω :
1) Υπηρεσίες Πρωινής Παράδοσης ή παράδοσης σε προτιμητέο χρονικό δίωρο πλαίσιο:
Αφορά την παράδοση το πρωί (συνήθως έως τις 10:00 πμ), ή παράδοση σε προτιμητέο χρονικό δίωρο πλαίσιο (10:00- 12:00, 12:00- 14:00, 14:00-16:00, 16:00-18:00, ή 18:00- 20:00), κατά την αναμενόμενη ημέρα παράδοσης (όπου υφίσταται). Αφορά μόνο τις υπηρεσίες Express – Επόμενη Ημέρα. Η επιλογή της υπηρεσίας γίνεται με ευθύνη του πελάτη /αποστολέα (χωρίς ευθύνη της IDP EXPRESS) για τις περιπτώσεις που δεν καλύπτονται οι ανωτέρω προϋποθέσεις.
2) Υπηρεσία Παράδοσης Σαββάτου:
Αφορά την παράδοση το Σάββατο (που δεν είναι κανονική εργάσιμη ημέρα).
3) Υπηρεσία Παράδοσης Κυριακής:
Αφορά την παράδοση την Κυριακή (που δεν είναι κανονική εργάσιμη ημέρα), κατόπιν συνεννόησης την προηγούμενη εργάσιμη ημέρα.
4) Υπηρεσία Παραλαβής / Παράδοση σε επίσημες εθνικές ή τοπικές εορτές και αργίες:
Αφορά την παραλαβή και παράδοση αποστολών σε επίσημες εθνικές ή τοπικές εορτές και αργίες.
5) Υπηρεσία Παράδοσης την επόμενη εργάσιμη ημέρα σε δυσπρόσιτες περιοχές:
Αφορά την παράδοση αποστολών σε δυσπρόσιτες περιοχές έως και την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την άφιξη στο κατάστημα προορισμού. Ισχύει μόνο για χερσαίους προορισμούς και αφορά μόνο τις Υπηρεσίες Express – Επόμενη Ημέρα.
6) Υπηρεσία Επιστροφής Αριθμού Πρωτοκόλλου στον αποστολέα:
Αφορά την λήψη Αριθμού Πρωτοκόλλου κατά την παράδοση αποστολής και επιστροφή αυτού στον αποστολέα.
7) Υπηρεσία Συσκευασίας Διαφόρων Αντικειμένων:
Αφορά την παροχή και την ενημέρωση, για την συναρμολόγηση κενής τυποποιημένης εξωτερικής συσκευασίας κουτιού ή φακέλου ή πλαστικής σακούλας προς τον πελάτη, ως πρόσθετη υπηρεσία σε συνδυασμό με βασική υπηρεσία Express . Την ευθύνη της εσωτερικής συσκευασίας του/των υπό μεταφορά αντικειμένου/ων και της αντοχής του συνόλου της συσκευασίας και της τελικής ολοκληρωμένης συναρμολόγησης καθώς και της κατάλληλης εσωτερικής και συνολικής συσκευασίας έχει ο πελάτης.
8) Υπηρεσία ενημέρωσης με sms & email :
Αφορά την υπηρεσία ενημέρωσης του αποστολέα/ εντολέα για την εξέλιξη της αποστολής του μέσω τηλεφώνου κυρίως ή οποιουδήποτε άλλου μέσω όταν αυτό υπάρχει, (κινητό τηλέφωνο, email κ.α.)
9) Υπηρεσία Αναμονής Courier ανά ώρα :
Αφορά την πρόσθετη υπηρεσία αναμονής κατά την παραλαβή ή την παράδοση των αποστολών που υπερβαίνει τα 10 λεπτά. Η χρέωση υπολογίζεται ανά μισή ώρα.
10) Υπηρεσία Αποστολής Δεμάτων με Αυτοκίνητο:
Αφορά μόνο τις Υπηρεσίες Express – Αυθημερόν εντός της ίδιας πόλης και την μεταφορά γίνεται υποχρεωτικά με αυτοκίνητο.
11) Υπηρεσία Νυχτερινής Παραλαβής –Παράδοσης εντός Θεσσαλονίκης:
Αφορά την πρόσθετη υπηρεσία παραλαβής ή παράδοσης αποστολών κατά τις νυχτερινές ώρες από 20:00 έως και 01:00 για τις ημέρες Δευτέρα έως Παρασκευή και μόνο εντός Θεσσαλονίκης μετά από συνεννόηση από την προηγούμενη ημέρα.
Λοιπές Πρόσθετες Υπηρεσίες
που δεν εμπίπτουν στο πεδίο των ταχυδρομικών υπηρεσιών αλλά παρέχονται σε συνδυασμό με τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών, όπως Υπηρεσία Αντικαταβολής, κλπ και περιγράφονται αναλυτικά στην πιο κάτω παράγραφο « Λοιπές Υπηρεσίες»
Ειδικές Υπηρεσίες
που παρέχονται κατόπιν σχετικής συνεννόησης / συμφωνίας και έχουν ειδικές χρεώσεις:
α) Υπηρεσία Επιστροφής Δικαιολογητικών:
Αφορά την κάλυψη κάθε ειδικής απαίτησης κατά την παράδοση αποστολής (π.χ. λήψη και διαβίβαση θεωρημένων αντιγράφων ,κλπ)
β) Υπηρεσία Μαζικών Διανομών:
Αφορά την διεκπεραίωση ομαδικών αποστολών, εγγράφων, επιχειρηματικών δώρων κλπ και κάθε είδους μεγάλου αριθμού αποστολών χαμηλής χρονικής προτεραιότητας.
γ) Υπηρεσία δεμάτων μεγάλου βάρους:
Αφορά ειδική υπηρεσία μεταφοράς δεμάτων για εταιρικούς πελάτες με σημαντικό πλήθος δεμάτων και ειδική κλίμακα κατηγοριοποίησης της χρέωσης με μέγιστο βάρος ανά αποστολή τα 500 κιλά.
δ) Υπηρεσία μεταφοράς έργων Τέχνης:
Αφορά την εκτέλεση έργων με ειδικές εξειδικευμένες προδιαγραφές σύμφωνα με τις συμβατικές υποχρεώσεις που περιγράφονται στη συμφωνία του πελάτη με την IDP EXPRESS.
ε) Υπηρεσία Medical Express:
Αφορά ειδική υπηρεσία μεταφοράς βιολογικών υλικών και υπηρεσιών μεταφοράς νοσοκομειακών υλικών.
στ) Υπηρεσία Προσωποποιημένης Παράδοσης:
Αφορά την υπηρεσία ειδικής μεταχείρισης κατά την παράδοση αποστολής με πιστοποίηση των στοιχείων της ταυτότητας του παραλήπτη ή και αναγραφή του αρ. ταυτότητας του Παραλήπτη στα στοιχεία παράδοσης. Ειδική υπηρεσία που παρέχεται μόνο κατόπιν σχετικής έγγραφης συμφωνίας και προηγούμενης συνεννόησης με την IDP EXPRESS.
ζ) Υπηρεσία Επιστροφής Υπογραφής παραλήπτη :
Αφορά την λήψη της υπογραφής, κατά τη παράδοση του,παραλαμβάνοντας και επιστροφή (έγγραφου ή ηλεκτρονικού) αντιγράφου αυτής στον αποστολέα/ εντολέα.
Η IDP EXPRESS προσφέρει υπηρεσίες Εξωτερικού οι οποίες περιλαμβάνουν τις ακόλουθες περιπτώσεις:
1. Υπηρεσίες IDP Export Express:
Αφορά αποστολές Express από την Ελλάδα προς τις υπόλοιπες χώρες του κόσμου. Παρέχεται σε συνεργασία με διεθνείς εταιρείες Courier DHL, UPS.
2. Υπηρεσίες IDP Import Express:
Αφορά την παραλαβή αποστολών Express από τις υπόλοιπες χώρες του κόσμου και παράδοση στην Ελλάδα. Παρέχεται σε συνεργασία με διεθνείς εταιρείες Courier DHL, UPS.
Υπηρεσίες μεταφορών αποστολών CARGO: Αφορά τις υπηρεσίες μεταφοράς αποστολών που ενώ ως είδος υπηρεσίας κατηγοριοποιούνται σε κάποια από τις ανωτέρω περιγραφόμενες υπηρεσίες που υπάγονται κυρίως στο πεδίο των υπηρεσιών ταχυμεταφορών (Επόμενη Ημέρα- Αυθημερόν κλπ), αλλά επειδή αφορούν αποστολές με διαφορετικά χαρακτηριστικά πχ βάρος μεγαλύτερο από > 20 κιλά (δέματα κλπ) είτε λόγω μη δέσμευσης για χρόνους παράδοσης δεν εμπίπτουν στο πεδίο των ταχυδρομικών υπηρεσιών η των υπηρεσιών ταχυμεταφορών.
Η παρακολούθηση της παραλαβής, διακίνησης, διαλογής, μεταφοράς και παράδοσης των αποστολών Υπηρεσιών Ταχυμεταφορών διενεργείται σύμφωνα με τα οριζόμενα στον Ν.4053/2012 και στην απόφαση με αριθμό 686/064/26.03.2013 της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ.) «Κανονισμός Γενικών Αδειών Παροχής Ταχυδρομικών Υπηρεσιών» και ισχύει σήμερα καθώς επίσης και στην απόφαση αριθμ.687/328/05.04.2013 της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ.) «Κώδικας Δεοντολογίας Παροχής Ταχυδρομικών Υπηρεσιών» και ισχύει σήμερα. Για τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών, η παρακολούθηση και εντοπισμός ταχυδρομικών αντικειμένων και η πληροφόρηση του πελάτη επιτυγχάνεται με τη χρήση εξειδικευμένου εξοπλισμού και λογισμικού, ο οποίος επιτρέπει την ανταλλαγή ηλεκτρονικών δεδομένων μεταξύ των συνεργαζομένων εταιρειών DHL , UPS , ACS.
Το Ειδικό Σύστημα Παρακολούθησης και Εντοπισμού Ταχυδρομικών Αντικειμένων (ΕΣΠΕΤΑ) παρακολουθεί και παρέχει αναλυτικά τα επιμέρους στοιχεία διακίνησης κάθε αποστολής όπως : παραλαβή από τον πελάτη, αριθμό αποστολής συνεργαζόμενης εταιρίας και στοιχείων παράδοσης όλων των δεμάτων και για περισσότερες πληροφορίες μπορεί ο πελάτης να ενημερωθεί για την πορεία της αποστολής από το site της IDP EXPRESS που είναι: www.idpexpress.eu.
Οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει στην αποστολή το επιλύει η IDP EXPRESS με το συνεργάτη της χωρίς την ενόχληση του πελάτη.
Οι Χρόνοι παράδοσης των αποστολών ταχυμεταφορών αναφέρονται στους Επίσημους Τιμοκαταλόγους των Υπηρεσιών και ποικίλουν ανάλογα με τον προορισμό και το είδος της υπηρεσίας. Όλοι οι αναφερόμενοι χρόνοι παράδοσης αφορούν εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αναχώρησης από Θεσσαλονίκη και υπολογίζονται από την ημέρα αυτή ως την πρώτη προσπάθεια παράδοσης στα στοιχεία διεύθυνσης του παραλήπτη.
-Αναχώρηση από την Θεσσαλονίκη νοείται η παραλαβή στην Θεσσαλονίκη των αποστολών έτοιμων για διανομή έως:
Η παράδοση των αποστολών ταχυμεταφορών κατά κανόνα γίνεται στην διεύθυνση του παραλήπτη, άλλα μπορεί να γίνει και στο κατάστημα της IDP EXPRESS.
Η IDP EXPRESS διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει και ο πελάτης φέρει την υποχρέωση να επιδείξει αποδεικτικό της ταυτότητας του στις παραδόσεις των ταχυδρομικών αποστολών.
Η χρέωση των υπηρεσιών εξαρτάται και από τον συνδυασμό βάρους και μεγέθους (διαστάσεων) των αποστολών (παρόμοια με το σύστημα ογκομέτρησης της Διεθνούς Οργάνωσης των Εναέριων Μεταφορών ΙΑΤΑ). Αν το ογκομετρικό βάρος της αποστολής είναι μεγαλύτερο του πραγματικού (περιπτώσεις ελαφρών δεμάτων με μεγάλο όγκο), τότε η χρέωση γίνεται με βάση το ογκομετρικό βάρος και υπολογίζεται πολλαπλασιάζοντας τις τρεις διαστάσεις του δέματος σε εκατοστά (cm)και διαιρώντας δια το 5000.
Ογκομετρικό Βάρος (σε κιλά)= [(μήκος) x (πλάτος) x (ύψος) σε εκατοστά (cm) / 5000]
Οι χρεώσεις των υπηρεσιών Ταχυμεταφορών επίσης ποικίλουν ανάλογα με την Υπηρεσία και τον προορισμό. Οι προορισμοί για τις Υπηρεσίες Express – Επόμενη Ημέρα διαχωρίζοντας ως εξής:
Αναλυτικός τιμοκατάλογος που αφορά τις Ταχυδρομικές Υπηρεσίες υπό καθεστώς Γενικής Άδειας (Υπηρεσίες Ταχυμεταφορών) επισυνάπτεται στον Χάρτη Υποχρεώσεων και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι αυτού. Ο τιμοκατάλογος έχει περιορισμένη ισχύ και κάθε νέα δημοσίευση αναιρεί την προηγούμενη. Ο ανωτέρω αναφερόμενος τιμοκατάλογος των υπηρεσιών δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα της IDP www.idpexpress.eu και αναφέρει την περίοδο έναρξης ισχύος του.
Η χρέωση των Υπηρεσιών Ταχυμεταφορών Express μπορεί να γίνει τοις μετρητοίς ή επί πιστώσει (και τιμολογούνται ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία) στον αποστολέα ή στον παραλήπτη ή στον εντολέα (για επί πιστώσει πελάτες).
Η IDP EXPRESS δεν παραλαμβάνει για διεκπεραίωση ταχυδρομικά αντικείμενα των οποίων η μεταφορά αντίκειται στους εκάστοτε ισχύοντες νόμους και διατάξεις. Ειδικότερα δεν αναλαμβάνει για μεταφορά τα ακόλουθα:
Επίσης διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί να μεταφέρει αντικείμενα τα οποία χαρακτηρίζονται επικίνδυνα:
Ως ανεπίδοτα αντικείμενα χαρακτηρίζονται:
1. Εκείνα τα οποία δεν κατέστη δυνατόν να παραδοθούν στο παραλήπτη για οποιαδήποτε αιτία
2. Εκείνα τα οποία έχουν παρακρατηθεί νόμιμα από τη IDP EXPRESS
3. Εκείνα τα οποία δεν κατέστη δυνατόν να παραδοθούν στον παραλήπτη και ταυτόχρονα δεν είναι δυνατόν να ενημερωθεί ο αποστολέας
Για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες ισχύουν τα κάτωθι:
3.α. Ορισμοί
Αξία μεταφερόμενων αντικειμένων | Ασφάλιστρο Εσωτερικού Εξωτερικού |
Έως 1.000 ευρώ | 20 ευρώ 35 ευρώ |
Έως 3.000 ευρώ | 25 ευρώ 35 ευρώ |
Άνω των 3.000 ευρώ | Κατόπιν επικοινωνίας με IDP |
Η IDP EXPRESS καταβάλλει κάθε προσπάθεια και προβαίνει σε κάθε ενέργεια για να πετύχει ταχύτατη παράδοση σύμφωνα με το πρόγραμμα λειτουργίας της.
4.α Η ευθύνη της εταιρείας για τα προς μεταφορά έγγραφα ή αντικείμενα Υπηρεσιών Ταχυμεταφορών παύει να ισχύει την στιγμή παράδοσης του εγγράφου ή αντικειμένου στον παραλήπτη αυτής αποδεικνυόμενης με την υπογραφή του παραλήπτη και με την αναγραφή των στοιχείων παράδοσης (ώρα, ημερομηνία και ονοματεπώνυμο παραλήπτη ολογράφως) πάνω στο αποδεικτικό παραλαβής - παράδοσης .
4.β Η ευθύνη της εταιρείας για τα προς μεταφορά έγγραφα ή αντικείμενα Υπηρεσιών Ταχυδρομείου παύει να ισχύει την στιγμή κατάθεσης/ εναπόθεσης των εγγράφων ή αντικειμένων στην διεύθυνση του παραλήπτη κατά δήλωση του διανομέα.
4.γ Σε καμιά περίπτωση η IDP EXPRESS δεν φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε ολική ή μερική καταστροφή, απώλεια, ζημία, βλάβη, κακή παράδοση ή μη παράδοση οφειλόμενη σε απρόβλεπτες αιτίες, ιδίως:
Τα κεντρικά γραφεία και τμήματα της IDP EXPRESS λειτουργούν κατά τις εργάσιμες ημέρες από τις 8:00 έως τις 19:00 και το Σάββατο 8:00 έως 14:00.Το υποκατάστημα της IDP EXPRESS στην οδό Κορυτσάς & Λαμπράκη λειτουργεί από 9:00-18:00 κατά τις εργάσιμες ημέρες.
Παράλληλα οι πελάτες μπορούν να πάρουν πληροφορίες για τις υπηρεσίες της IDP, την λειτουργία ή για την πορεία και την τύχη των αποστολών τους και μέσω του διαδικτύου στην ιστοσελίδα της IDP www.idpexpress.eu όπου οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν στην Ελληνική, Αγγλική αλλά και στην Γερμανική γλώσσα.
Το προσωπικό της IDP EXPRESS είναι υποχρεωμένο να συμπεριφέρεται με σεβασμό στους πελάτες κατά την διάρκεια της επαφής του με αυτούς. Παράπονα πελατών για ανάρμοστη ή αγενή συμπεριφορά, ελλιπή εξυπηρέτηση μπορούν να γίνονται προφορικά στον υπεύθυνο της εταιρείας στα τηλέφωνα (+30) 2310 331 080 ή με γραπτή αναφορά μέσω επιστολικού ταχυδρομείου ή με αποστολή email στην διεύθυνση info@idpexpress.eu.
Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι αρμόδιο για την πληροφόρηση των πελατών για κάθε απορία ή την πρόοδο μιας αποστολής ή μιας αποζημίωσης ή ακόμα και της λειτουργίας της εταιρείας ή και των καταστημάτων αυτής ή και πρόβλημα ή παράπονο που αφορά στην εξυπηρέτηση του για την καταγραφή παραπόνων πελατών στα τηλέφωνα (+30) 2310 331 080 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@idpexpress.eu.
Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία απαντά σε αίτημα πελάτη άμεσα και το αργότερο μέσα σε διάστημα 7 ημερών.
Για την ορθή εξυπηρέτηση των πελατών και την επίλυση τυχόν διαφορών και αφού ο πελάτης δεν μπορέσει να επιλύσει το πρόβλημα του οριστικά με την IDP EXPRESS με φιλικό διακανονισμό , η IDP EXPRESS συγκροτεί ,κατόπιν σχετικού αιτήματος , Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών η οποία αποτελείται από τον γενικό διευθυντή της εταιρείας, τον υπεύθυνο εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας ,εκπρόσωπο των καταναλωτών και παρουσία του ιδίου του καταναλωτή – χρήστη εάν ο ίδιος το επιθυμεί. Η IDP EXPRESS ενημερώνει τον χρήστη –καταναλωτή για τον τόπο και τον χρόνο των συνεδριάσεων καθώς και για το δικαίωμα του να υποβάλει γραπτό υπόμνημα σε περίπτωση που δεν θέλει να παραστεί. Ως διαφορά ορίζεται η αποδεδειγμένη αθέτηση από την IDP EXPRESS του παρόντος Χ.Υ.Κ.
Η εταιρεία υποχρεούται να απαντήσει στο αίτημα του πελάτη εντός 21 ημερών από την λήψη της αίτησης αποδεικνυόμενης με αποδεικτικό παραλαβής - παράδοσης .
Στα πλαίσια του διαρκούς εκσυγχρονισμού της λειτουργίας της IDP EXPRESS, έχει προγραμματίσει :
α. Αναβάθμιση του μηχανογραφικού εξοπλισμού της και του συστήματος διαχείρισης και παρακολούθησης των αποστολών και σχεδιασμό και υλοποίηση νέας ιστοσελίδας με πολλαπλές δυνατότητες για τους απλούς αλλά και τους εγγεγραμμένους χρήστες. Δημιουργία ειδικής ιστοσελίδας για την ενημέρωση των πελατών της εταιρείας από το κινητό τούς τηλέφωνο.
β. Την σταδιακή ανανέωση των μεταφορικών μέσων της.
γ. Την Διαρκή βελτίωση & συντήρηση των κτιριακών εγκαταστάσεων της.
Ο χάρτης υποχρεώσεων προς τους καταναλωτές δεν ισχύει σε περιπτώσεις:
Η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να δημοσιεύει τον εκάστοτε ισχύοντα επίσημο τιμοκατάλογο υπηρεσιών της.
Ο ανωτέρω τιμοκατάλογος δημοσιεύεται και είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα της εταιρείας
www.idpexpress.eu
Ο όρος «cookie» αναφέρεται σε ένα μικρό αρχείο δεδομένων που αποτελείται αποκλειστικά από μια σειρά πληροφοριών σε μορφή κειμένου, το οποίο ο ιστότοπος μεταφέρει στο πρόγραμμα πλοήγησης ιστού που βρίσκεται στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή σας, είτε προσωρινά καθ’ όλη τη διάρκεια της επίσκεψής σας, είτε μερικές φορές για μεγαλύτερες περιόδους, ανάλογα με τον τύπο του cookie. Τα cookies εκτελούν διάφορες λειτουργίες (για παράδειγμα, σας ξεχωρίζουν από τους άλλους επισκέπτες του ίδιου ιστοτόπου ή θυμούνται ορισμένα πράγματα για εσάς, όπως τις προτιμήσεις σας) και χρησιμοποιούνται από τους περισσότερους ιστότοπους για να βελτιώσουν την εμπειρία σας ως χρήστη τους.
Κάθε cookie είναι μοναδικό για το πρόγραμμα πλοήγησής σας και περιέχει ορισμένες ανώνυμες πληροφορίες. Ένα cookie συνήθως περιέχει το όνομα του πεδίου από όπου προήλθε το cookie, τη «διάρκεια ζωής» του cookie καθώς και μία τιμή (συνήθως με τη μορφή ενός τυχαίως παραχθέντα μοναδικού αριθμού).
Τύποι cookiesΟι βασικοί τύποι των cookies που ενδεχομένως να χρησιμοποιούν οι ιστότοποι περιγράφονται παρακάτω
IDP express © All Rights Reserved.